tirsdag 20. desember 2011

Gammel krans ble som ny?


I går kveld lette jeg sånn etter halmkransene mine, men fant dem ikke.



Jeg fant imidlertid denne kransen som jeg laget på kurs i dekorering
med tørka blomster en gang på 90-tallet.



Tenkte det ville være en smal sak å gjøre den om til en brukbar julekrans;
jeg dekket over krøllmosen med granbar og  fjernet  alt som
var gult og festet på noen av de røde eplene
jeg fikk av svigermor og svigerfar i høst.



Hengte den opp flere steder inne men syntes den ble litt for overdådig.



I dag havnet den på porten, fikk tatt noen bilder mellom bilene som kjørte forbi,
innimellom stakk jeg hodet  i postkassa så ingen skulle se at jeg tok
bilde av den ;))



Spørs om jeg må ut å plukke av "nekene" og den store sløyfa, var vel litt i overkant 
90-talls? Kan kanskje bli bra hvis det kommer litt mer snø til jul 
så den ikke vises så godt :))

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så stilig! Midt i blinken etter min smak. Men jeg liker country chic da;o)
God jul!
Elin

Villa Fagerbakken sa...

Hei!
Jeg syns den var kjempefin,
ikke for mye etter min smak: )
Syns sløyfa (fra striesekk?) var flott
Perfekt interiørbilde der den henger over stolen!
KLem Iris

Mira sa...

Nydelig krans på koselig port!

Syns eg ser deg der med hodet i postkassa! Ler;-)

Så flott bildet med det gamle bordet også.

Ønsker deg ei fin jul!

Klem fra meg og kos fra pus.

Synnøve sa...

Synes kransen er fin som den er.-) Har ikke villet tatt bort verken sløyfen eller neken.
Så flink du er til og lage kranser.

ja det er ikke enkelt og skal ta bilde av ting ut,når det passere folk:-)
Klem

Kristins Hus sa...

Tenker som deg jeg, litt i overkant 90-talls med nekene....
tror den blir renere med kongler, kapsler og epler:-D
Kristin

Saras stove sa...

Hehe.. artig med en gjensyn av 90 talls "kranse moten". Husker mamma lagde en adventsstake nesten lik den kransen din. Synes kransen ble veldig fin jeg! Bildet hvor den henger på stolen var helt nydelig!

liven sa...

Kjempefin krans...og nydelige omgivelser...både inne og ute :O9

Klem!

Merethe sa...

Kransen var flott den. OG passet veldig godt på porten. Hi hi ...naboene ser meg titt og ofte med kameraet ute...mens jeg tar bilder i alle slags stillinger for å vinkle de riktig :)) de får seg nok en god latter innimellom...men pytt ...God jul.... klem Merethe

Kristins Hus sa...

God jul til deg og dine:-)
kristin